Regulamin
Regulamin domków Pod Jastrzębiem
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu.
- Po otrzymaniu kluczy prosimy się upewnić, czy wyposażenie domku jest zgodne z opisem, w razie jakichkolwiek braków lub usterek prosimy o ich zgłaszanie.
- Goście wypoczywający w domkach letniskowych w Jastrzębiej Górze zobowiązani są uiścić opłatę miejscową ustaloną przez UM we Władysławowie.
- W dniu przyjazdu Goście zobowiązani są dokonać zameldowania i uregulować resztę należności za pobyt gotówką.
- Wszelkie awarie i usterki powstałe w czasie pobytu w domkach prosimy niezwłocznie zgłosić.
- Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotów będących własnością gości (np. Pieniądze ,biżuterie).
- Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe z jego winy.
- Ze względu na drewnianą konstrukcję i bezpieczeństwo przeciw pożarowe ,a także komfort mieszkańców obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów w domkach oraz zakaz używania sprzętu elektronicznego niestanowiącego wyposażenia.
- Po godzinie 20 .00 na terenie ośrodka nie mogą przebywać osoby w nim niezameldowane.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.
- W trosce o bezpieczeństwo podczas Państwa nieobecności w domku powinny zostać wszystkie okna zamknięte oraz nie należy pozostawiać włączonych żadnych urządzeń elektrycznych(np.ładowarki do telefonów).
- W przypadku wcześniejszego wymeldowania się gościom nie jest zwracana różnica w cenie wynikająca z krótszego pobytu.
- Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za kontuzje ,urazy oraz wypadki związane z terenem ośrodka.
- Dzieci mogą korzystać z placu zabaw tylko pod nadzorem dorosłych.
- Domki nie są przygotowane do przyjmowania zwierząt nawet tych najmniejszych (np.króliki ,chomiki ,papugi).
- W przypadku przekroczenia ilości osób korzystających z domku (bez zgody i wiedzy właściciela ) właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty. W przypadku, kiedy właściciel wyrazi zgodę na nocleg dodatkowej osoby, pobierana jest opłata za pobyt tej osoby, w wysokości 50 zł doba.
- Przed oddaniem kluczy nastąpi ponowne sprawdzenie wyposażenia i stanu domku.
- W przypadku zgubienia kluczy do domku i pilota do bramy ,pobierana jest opłata w wysokości 100 zł
- Szanowni Państwo, w trosce o komfort pobytu naszych gości we wszystkich domkach obowiązuje bezwzględny zakaz smażenia ryby i frytek.W przypadku nie przestrzegania zakazu naliczana jest kara w wysokości 500 zł.
- Parking jest bezpłatny obok posesji – niestrzeżony. Parkowanie samochodów możliwe jest tylko w wyznaczonym do tego miejscu wskazanym przez właścicieli domków. Do każdego domku przysługuje jedno miejsce parkingowe.
- Rozpalenie grilla na terenie ośrodka dozwolone jest wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz przepisów przeciwpożarowych.
- W przypadku rezygnacji zadatek nie jest zwracany.
- Dla zapewnienia upragnionego urlopu i pobytu w naszych domkach ,osoby które w sposób rażący naruszą zasady naszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotów kosztów(np.bardzo głośna muzyka ,wulgarne zachowanie).
- Wpłata zadatku oznacza zapoznanie się i akceptacje powyższego regulaminu.